zondag 26 oktober 2008

Mijn mening over allergische reactie van fruitmelk

Op 10 oktober had ik verteld dat ik bij mijn tante was geweest en dat daar een vrouw zat met haar zoontje die, een allergische reactie had gehad op een soort van fruitmelk. Ik heb daar 2 reacties bijgekregen en daar was ik blij mee. En Ik wil daar ook even mijn mening over vormen.

Als een kind extreme uitslag krijgt zou ik direct naar de dokter gaan en zou ik zo snel willen weten waarom die uitslag er in eens is. Ik zou natuurlijk nooit er zomaar wat opsmeren, je weet natuurlijk niet hoe dat verloopt. En misschien verergert de uitslag of gebeurt er niks zo'n risico kun je beter maar niet lopen.

Maar stel een kind heeft een beetje uitslag dan zou ik niet direct naar de dokter gaan. Ik zou eerst aanzien of de uitslag erger wordt of juist minder. Verder zou ik er niet veel aan zitten of er wat opsmeren. Als de dag erna niks meer is zou ik niet naar de dokter gaan. * Maar als de uitslag terug zou komen, zou ik zo snel mogelijk willen weten waar hij allergisch voor is en wat het precies kan zijn en wat je er tegen kunt doen!



Geen opmerkingen: