zondag 26 oktober 2008

Zo denk ik er nu over!

Op 10 oktober had ik een titel Roken in het bij zijn van kinderen.
Ik heb daar een reactie bijgekregen en daar wil ik even op reageren.

Het ging over dat ouders gingen roken in het bij zijn van hun kinderen.
Je weet als ouder dat als je rookt inademt dat het niet goed is voor je kind en als nog doen ze het.
Ik vind dat de ouders zich onverantwoord gedragen. Ik bedoel roken is slecht voor jezelf, waarom doe je het dan een ander aan. Maar gelukkig deden deze ouders het nog buiten zodat het kind nog een beetje frisse lucht heeft. Stel ze zouden gaan roken in de auto dat zou ik echt zielig vinden voor het kind.

Als ik rookte, zou ik ten eerste nooit bij mijn kind gaan staan roken ook niet als ik aan het buiten aan het wandelen ben. Maar ik zou het niet erg vinden dat, als ik aan het wandelen ben en je vriend of vriendin loopt helemaal achteraan dan zou ik het niet erg vinden dat hij/zij een sigaret zou gaan roken. Maar het mag niet in de buurt zijn bij mijn kind.


De reactie van Antoinette ben ik helemaal mee eens. Dat blijkt ook uit mijn tekst hierboven.

Geen opmerkingen: