zondag 17 januari 2010

Zo denk ik er nu over;

Op 10 januari heb ik een bericht achtergelaten, met de titel ' Zou je het aannemen'? In het kort waar het bericht over ging, als je een baan krijgt aangeboden maar je weet niet precies voor hoeveel uur, zou het je het dan aanemen?

Ik heb er 1 reactie op gehad en daar wil ik ook op reageren.
De reactie van haar was, dat ze het wel een moeilijke vraag vond. En dat ze daar zeker weten even goed over moest nadenken, met vrienden en ouders. En dat ze daarna haar eigen mening daarover zou geven en daarna zou kunnen beslissen.

Mijn reactie hierop/ Zo denk ik er nu over;
Stel dat ik een baan aangeboden zou krijgen, zou ik het ten eerste heel gaaf vinden.
Want, als het locatiehoofd je zoiets aanbied vinden ze je heel goed. En om je zoiets aan te bieden, willen ze je toch nog graag houden.

Maar ik zou ook heel precies willen weten, voor hoeveel uur dat is. Dan weet je waar je aan toe bent. Als het bijv. maar voor 1 dagje in de week is, zou ik het niet aannemen. Maar als het voor 24 uur in de week is, zou ik het overwegen om het aan te nemen.

Zoiets zou wel een mooi aanbod kunnen zijn!

Geen opmerkingen: