zondag 17 januari 2010

Zo denk ik er nu over;

Op 10 januari heb ik een bericht geplaatst met de titel; Een warme maaltijd op het kinderdagverblijf. Ik heb er 1 reactie op gehad en wilde even mijn mening hierover vormen.

Rond half 12 eten wij brood met de kinderen. En het brood willen ze vervangen door warm eten. Maar dit heb ik nog niet mee gemaakt, want dit gaat pas van start als mijn stage daar afgelopen is. Dus ik heb nog geen idee, hoe dat allemaal verloopt. Ik ben nog steeds heel benieuwd, of de kinderen wel allemaal warm eten.

Zo denk ik er nu over; Ik heb het idee, dat het geen succes wordt. En dat ze op een gegeven moment weer terug gaan naar brood eten.

Maar we zullen zien, misschien word het wel een succes.
Ik denk dat ik dit wel mee zal maken, als ik in een kinderdagverblijf werk; waar ze warme maaltijden serveren i.p.v. brood.

Geen opmerkingen: