zondag 10 januari 2010

Zou je het aannemen?

Nog een aantal weken en stage is voorbij. Je hebt een leuke stage gehad, maar je vind het niet erg om weg te gaan. Op een dag komt het locatiehoofd naar je toe en vraagt; als je je SPW diploma hebt behaald, zou je hier dan willen werken?

Hoe zou je hierop reageren? zou je het direct aannemen? of moet je er nog over nadenken? Je hebt namelijk geen idee; voor hoeveel uur dat is?
Het was wel een leuke stage, maar ben je niet benieuwd naar andere kinderdagverblijven?


Ik ben benieuwd, wie het zou aannemen en wie niet?
en waarom dan niet? en waarom wel?

2 opmerkingen:

Noëmie zei

Pff wat moeilijk zeg.
Ik denk dat als ze het graag zouden willen dat ik er zou willen werken en ik ben er goed geschikt voor (de doelgroep ook dan hé) zou ik het bod misschien aannemen, maar er eerst goed over nadenken, want misschien had je dit wel niet verwacht en had je altijd al wel wat anders willen doen..
Ik zou eerst goed nadenken en thuis erover praten met mijn ouders en vriend (en schoonouders) wat hun er van vinden. En hieraan mijn eigen ding koppelen, als ik er zelf al uit zou zijn dan. Maar toch een moeilijke beslissing.
Wat zou je zelf doen als je zo'n bod kreeg?

Febe; zei

Ik denk dat ik er eerst over zou moeten nadenken. En ik zou precies willen weten, voor hoeveel uur het is.

Als ik precies de uren weet, zou ik het overwegen om het aan te nemen.