zondag 17 januari 2010

Hele gave traktatie!!!

Afgelopen week ging er een kindje naar de basisschool en had een hele leuke traktie uitgedeeld. Voor elk kindje had hij een klein plastic bakje met klei erin; waar je mooi mee kan kleien en in het bakje zaten ook nog klei vormpjes bij, waar je leuke figuurtjes kan van maken.

En bij het bakje met klei, zat nog een zakje met kleine koekjes bij. Het zag er heel leuk uit! De bakjes met klei hebben we in de vakjes gedaan en mochten ze meenemen naar huis en de koekjes mochten ze lekker op smikkelen.


Voor alle vijf leidsters in de groep had hij een kettinkje van Lucardi uitgedeeld, als dank voor de leuke jaren op het kinderdagverblijf. Heel erg leuk! Ook had de moeder aan mij gedacht, dit vond ik zo super gaaf. Ik heb heel mooi kettinkje met een pareltje eraan gekregen.

Ik vond het zo leuk, dat ze ook aan mij had gedacht en ik had eigenlijk niet verwacht, dat ik ook iets zou krijgen. Nogmaals, ik vond het super gaaf dat ik zo'n mooi cadeautje heb gekregen!

Geen opmerkingen: